Jak se k nám dostanete?

1) VLAKEM / AUTOBUSEM

Ze stanice Šumperk jezdí zhruba každou hodinu místní železnice Desná. Stanice "Kouty nad Desnou" je konečnou zastávku této trasy. Dále jezdí ze Šumperka nebo z Jeseníku autobusy v pravidelných linkách Jeseník - Červenohorské sedlo - Šumperk nebo Jeseník - Brno. V připadě jízdy autobusem vystupte na zastávce "Loučná n.Des.,Kouty n.Des.,pošta". Po opuštění vlaku se vydáte doprava směrem k hlavní silnici a hotelu-restauraci "Pod Sedlem". Dále najdete popis v dalším odstavci. V připadě autobusu vejděte do ulice naproti bývalé poště (dnes půjčovna a prodejna sportovního zařízení HELIA SPORT) směrem k obchodu a pivnici "Colorado". Další popis najdete v odstavci níže.

Jestliže si chcete naplánovat cestu vlakem nebo automobilem klikněte ZDE.

2) AUTOMOBILEM

Podrobný popis cesty od příjezdu do obce Kouty nad Desnou:

Ze směru Šumperk:

-   přejeďte přes železniční přejezd (po pravé straně vlakové nádraží Kouty nad Desnou)

-   po levé straně Hotel „Pod Sedlem“, přes most, odbočte doleva  a vydejte se směrem k obchodu a pivnici „Colombo“

-   na prvním mostě odbočte vlevo (menší parkoviště na zaparkování) - výše leží menší rybníky

-   jděte pěšky do kopce, po levé straně druhá chata s prosklenou verandou je již objektem který hledáte

-   pro příjezd až k chatě lze využít druhý most o 500m dál,   stačí odbočit na dalším mostě doleva

Ze směru Jeseník:

-     po levé straně kolem Hotelu „Musil“, dále kolem velkého parkoviště a hřiště odbočíte vpravo směrem k obchodu a pivnici „Colombo“

-    dále viz. výše

Pro naplánovaní přesně cesty můžete využít naší mapky a aplikace Google Maps.

Zvětšit mapu

Chata Anna

Miroslav Kouřil
Petrovská 42
Vikýřovice 78813

+420 723 456 627 (paní Kouřilová)